Op ‘haar’ Jumping Amsterdam werd onlangs de campagne #ditdoenpaarden gelanceerd, een campagne die wil laten zien hoe mooi de band tussen mens en paard is. Het eerste doel was het aantrekken van een campagneleider die de kar gaat trekken en mensen en organisaties gaat mobiliseren om hun verhaal uit te dragen. Irene Verheul pakt die handschoen vol overtuiging en met enthousiasme op.
Even bellen met... Irene Verheul: “Kijken naar verbeterpunten, maar niet wegkijken voor misstanden”
vr 26 apr, 10:27
Welzijn
Members Only
Opvallend
Recreatie
Wedstrijden
Foto: Arnd Bronkhorst | Arnd.nl
Meest gelezen
Inès Algoedt: “Hij was niet dom, we beoefenden gewoon de verkeerde discipline”
Nog één maand tot ‘Dressuur op gelijke voet’!
Chantal Woudenberg: “Helemaal verkocht aan het Fjordenras”
Ivon Lijten: “Het leven is mooi als je het neemt zoals het komt”
Maaike van Roij: “Lana heeft een hart van goud, dus ik neem haar streken voor lief”
Meike van der Heijden: "Ik liep een week lang met een glimlach van oor tot oor"
Jennifer Hartsinck: "Wat Jack ook wil doen; als hij het leuk vindt, vind ik het ook leuk"
Online Marketeer Lisanne Koning: "Voor mijn stoere Vino geen blingbling"
Naomi Kreleger: "Ik droom ervan om nog langere tochten te maken met Elano"
Marjo Lebbe: "Het onbegrepen paard op doek"
Paarden zadelmak maken: Het getraumatiseerde paard
Poll: Wat voor persoonlijkheid heeft jouw paard?
Pauline Paulissen: "Tordis is niet de makkelijkste, maar ik ben gek op haar"