-

Horseware Ireland kondigt partnership met Steve Guerdat aan

Steve Guerdat & Horseware Ireland

Horseware Ireland’s nieuwste ‘Through It All’ wereldwijde campagne wordt gelanceerd met een meeslepende korte film met oprechte inzichten en ervaringen van Steve Guerdat.
“Als ik op een paard zit, wil ik één worden met het paard… Zodat ik weet wat hij nodig heeft op de dag dat ik hem het meest nodig heb”, stelt de  Steve Guerdat. Een visie die Horseware Ireland volledig ondersteunt.

Steve Guerdat, Olympisch kampioen

Horseware Ireland, het toonaangevende wereldwijde hippische merk, heeft een wereldwijde nieuwe campagne gelanceerd met de beroemde Olympisch kampioen. Steve is meervoudig winnaar van internationale Grand Prix’s.  Het toonaangevende hippische merk blijft de niet-aflatende toewijding, toewijding, passie en vertrouwen tussen paard en ruiter vieren, nu door de lens van Olympiër Steve Guerdat, die zich heeft aangesloten bij het Horseware Ireland-team van Global Sponsored Riders.

Spannend moment

Mark Saunders, CEO van Horseware Ireland: “Dit is een heel spannend moment voor Horseware Ireland. We zijn verheugd dat Steve Guerdat zich bij de Horseware Ireland-familie van Global Sponsored Riders voegt. Zijn verhaal is zowel inspirerend als ontroerend.

Steve belichaamt zo volledig wat het betekent om ‘Through It All’ te gaan en wat het betekent om een ​​True Horseman te zijn – de emotionele reis, de levenslessen, de hartverscheurende verliezen, het absolute vertrouwen en de onwrikbare banden die hebben geleid tot onvergetelijke overwinningen. Hij deelt deze inzichten in onze korte film die paardenliefhebbers overal zal aanspreken.”

De ruiter zegt hier zelf over: “Horseware Ireland is een merk dat ik al lang bewonder vanwege het creëren van de meest zorgvuldig en doordacht ontworpen producten voor paard en ruiter. Sinds mijn vroegste dagen als  ruiter heb ik gezien dat ze de beste zijn in wat ze doen. Dat is heel belangrijk voor mij, want alles wat ik doe draait om het comfort en het welzijn van mijn paarden. Door Horseware Ireland uitgeroepen te worden tot Global Sponsored Rider is een enorme eer voor mij.”

Fiona Collins, Marketing Manager, Horseware Ireland: “In onze minidocumentairefilm krijgen we een intieme blik en oprecht inzicht in Steve’s thuisleven in de idyllische omgeving van Elgg, Zwitserland, en volgen hem naar Spanje voor de Sunshine Tour.

Absolute toewijding

“Er is geen beter voorbeeld van de ‘Through It All’-geest dan Steve. Zijn dagelijkse routines, vroege ochtenden, uitmesten, training en absolute toewijding en toewijding zijn zo duidelijk. Maar het echte inzicht zit in de band die hij heeft met zijn paarden. Dit is onvoorwaardelijke liefde in zijn puurste vorm en op zijn meest compromisloze. Het zou moeilijk zijn om niet ontroerd te zijn door dit emotionele portret van een kampioen. De hoogte- en de dieptepunten van een illustere carrière en inspirerend leven zijn mooi in beeld gebracht.”

“Deze korte film laat precies zien waarom we zo trots zijn om Steve aan boord te hebben als Global Sponsored Rider. Hij is een echte ruiter, die de behoeften van paarden boven alles stelt. En dat sluit aan bij de missie van Horseware Ireland.”

Horseware Ireland werkte opnieuw samen met Irish Creative Studio, Bold, om deze film te produceren. Naomi Quinn, Creative Director, Bold Studios zegt hierover: “We zijn verheugd om weer een film tot leven te brengen voor Horseware Ireland. Ook omdat we Steve’s inspirerende verhaal mogen vertellen en de unieke band kunnen vastleggen van Steve en zijn paarden.”

Bekijk het inspirerende verhaal van Steve.