Klantenservice » 3 Retourneren

Retourneren

Na ontvangst van (het laatste product van) je bestelling, heb je 14 dagen de tijd om het product te retourneren, mits het betreffende product onbeschadigd is, ongebruikt is en voorzien is van de originele verpakking.

Voor de juiste afhandeling van de retour is het bijvoegen van het modelformulier aan je retour noodzakelijk. Dit formulier kun je hier downloaden.

Producten die je niet kunt retourneren of ruilen:

  • Gedownloade e-books;
  • Gedownloade software;
  • CD’s, DVD’s en software (CD-rom’s) waarvan de verzegeling is verbroken;
  • Toegangscodes voor online software of applicaties;
  • Gepersonaliseerde producten;
  • Losse tijdschriften;
  • Fysieke of digitale cadeaubonnen.

De kosten voor het retourzenden worden niet vergoed. Zorg er daarom voor dat het poststuk voldoende is gefrankeerd en goed is verpakt, zodat (verdere) beschadiging wordt voorkomen. Gebruik bij voorkeur de originele verpakking waarin je het product hebt ontvangen. Voeg in de verpakking ook de pakbon toe en een notitie met daarin je gegevens (waaronder je e-mailadres) en ordernummer, zodat wij weten om welke order het gaat.

Retouradres
Vanuit Nederland en België kunt u het product terugsturen o.v.v. ‘Retouren’ en het ordernummer naar het volgende adres:

Eisma Horsesmedia
o.v.v. Retouren + [ordernummer]
Informaticaweg 3
7007 CP  DOETINCHEM
Nederland

Voor producten die in onze webshop worden aangeboden, maar door een andere webshop worden verkocht, gelden de regels van de betreffende webshop voor het retourneren.

Beschadigde producten vervangen
Ondanks dat wij zorgvuldig met je bestelling omgaan, kan het gebeuren dat deze beschadigd aankomt. In dat geval kun je een product retourneren. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice.