Premium FAQ

Bit Premium is een afgesloten online omgeving voor abonnees. In deze Premium omgeving vind je exclusieve artikelen, digitale uitgave van het magazine en vele andere extra’s. Een Premium artikel is een uitgebreid artikel met inhoudelijk diepgang dat alleen toegankelijk is voor abonnees van een Bit Online of een Bit Compleet abonnement.

Ben je geen abonnee of wil je je niet registreren? Dan heb je alleen toegang tot de gebruikelijke dagelijkse berichtgeving op de site die open en toegankelijk is voor iedereen.

Abonnementen

Je kunt je via de website of via onze klantenservice abonneren via: abonneren@eisma.nl of telefoonnummer 088 – 22 66 648. Bekijk alle abonnementsvormen op www.bitmagazine.nl/abonneren.

Je kunt kiezen uit een Print, Compleet of Online abonnement voor een jaar of 3 maanden. Bekijk alle abonnementsvormen op www.bitmagazine.nl/abonneren/.

Wanneer je een abonnement afsluit via de website van Bit of via de klantenservice, dan ontvang je een factuur per e-mail of post. Ook kun je kiezen voor een betaling via iDeal.

Je kunt je relatienummer vinden op de wikkel van het magazine of, wanneer je kunt inloggen op bitmagazine.nl, onder ‘Mijn gegevens’. Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice via: abonneren@eisma.nl of telefoonnummer 088 – 22 66 648.

Ook als je niet in Nederland of België woont, kun je gewoon een abonnement nemen. Bij een abonnement op Bit Compleet en bij een abonnement op Bit Print zijn wij door hogere verzend- en handlingskosten genoodzaakt een aangepast tarief te rekenen. Neem contact met ons op voor het voor jou geldende tarief (afhankelijk van de verzendkosten naar het betreffende land). Voor het abonnement Bit Online worden vanzelfsprekend geen extra kosten in rekening gebracht.

De abonnementen Bit Compleet (13 maanden), Bit Print (12 maanden) en Bit Online (13 maanden) stoppen niet automatisch. De abonnementen Bit Compleet (3 maanden), Bit Print (3 maanden) en Bit Online (3 maanden) stoppen wel automatisch.

Je kunt je abonnement telefonisch, per e-mail of schriftelijk opzeggen via onze abonneeservice. Houd rekening met een opzegtermijn van één maand voor afloop van je abonnementsperiode. Je bereikt onze abonneeservice via telefoonnummer 088 – 22 66 648, via abonneren@eisma.nl en via Eisma Abonneeservice, Postbus 2238, 5600 CE Eindhoven.

Heb je al een abonnement op Bit en wil je overstappen naar een ander abonnement? Neem contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder. E-mail: abonneren@eisma.nl of telefonisch 088 – 22 66 648.

Voor het doorgeven van adreswijzigingen of klachten over de bezorging kun je contact opnemen met onze abonneeservice. Bij adreswijzigingen graag de adresgegevens van zowel het oude als het nieuwe adres vermelden, bij voorkeur samen met je relatienummer en abonnementsvorm. Je bereikt onze abonneeservice via telefoonnummer 088 – 22 66 648, via abonneren@eisma.nl en via Eisma Abonneeservice, Postbus 2238, 5600 CE Eindhoven.

 

Premium account

Bij een compleet jaarabonnement ontvang je 10 x per jaar het magazine, heb je onbeperkt toegang op bitmagazine.nl, kun je alle online versies inzien en ontvang je de nieuwsbrief.

Een deel van de informatie op bitmagazine.nl is alleen toegankelijk voor abonnees met een abonnement op Bit Compleet of Bit Online. Dit is de zogenaamde Premium omgeving, herkenbaar aan het woord ‘Premium’ op een oranje achtergrond. Heb je nu geen toegang tot de Premium omgevingen, maar wil je dit wel? Sluit dan een digitaal of compleet abonnement af. Op de website bitmagazine.nl kun je alle soorten abonnementen vinden: www.bitmagazine.nl/abonneren.

Alles wat open toegankelijk was, blijft dat. Dat betekent dat de gebruikelijke berichtgeving op de site gelijk en open voor iedereen toegankelijk blijft. Abonnees op de abonnementen Bit Compleet en Bit Online hebben ook toegang tot de ‘Premium’ omgevingen waar onder andere achtergrondinformatie en video’s zijn te bekijken. Ook heb je als abonnee van Bit Compleet of Bit Online toegang tot het online magazine.

Op de website van Bit kun je alle soorten abonnementen vinden: www.bitmagazine.nl/abonneren.

Een account is voor één gebruiker. Het account voor je Online of Compleet abonnement is voor jou persoonlijk en gekoppeld aan je persoonlijke gegevens. Het is niet toegestaan jouw inloggegevens te verspreiden.

Je kunt met je persoonlijke account zowel op je computer als tablet/mobiel inloggen.

De bevestigingsmail om je account te activeren kan in de spamfolder terechtkomen. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met onze abonneeservice via: abonneren@eisma.nl of telefoonnummer 088 – 22 66 648.

Op onze website vind je nieuws, dossiers, achtergrondinformatie en informatie, op een aantrekkelijke manier pepresenteerd en voorzien van duidelijke zoekfunctie.

Een deel van de website is gratis toegankelijk, een ander deel bevat Premium artikelen, welke alleen te lezen zijn met een Online dan wel Compleet abonnement. Het online magazine is een 1-op-1 kopie van ons papieren magazine. Het papieren magazine ontvang je van ons wanneer je een (betaald) abonnement heeft op ons magazine of wanneer je een Compleet abonnement bij ons afneemt (online toegang + papieren magazine).

Online abonnees ontvangen niet het papieren magazine, maar hebben wel inzage in de online versie hiervan. Zo kun je dus ook de informatie uit het magazine lezen.

Websitebezoekers zonder digitaal abonnement hebben geen toegang tot het online magazine.

Je gegevens zijn, nadat je bent ingelogd, terug te vinden onder ’Mijn gegevens’ op www.bitmagazine.nl.

Je kunt je abonnement online omzetten bij ‘Mijn gegevens’. Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice via abonneren@eisma.nl of telefoonnummer 088 – 22 66 648.

 

Inloggen

Als je, je wachtwoord bent vergeten, klik je op ´Wachtwoord vergeten` bij het inlogscherm. Je komt dan op een pagina waar je de stappen kunt volgen. Je kunt ook contact met ons opnemen via abonneren@eisma.nl of telefoonnummer 088 – 22 66 648.

Bij een foutieve inlogpoging ontvangt je een link die je naar de ‘Wachtwoord vergeten’-pagina verwijst.

Je kunt je wachtwoord wijzigen bij ´Mijn gegevens´, nadat je bent ingelogd.

Je kunt je e-mailadres wijzigen bij´Mijn gegevens´, nadat je bent ingelogd.

Als je een nieuw e-mailadres hebt, kun je je oude e-mailadres veranderen in je huidige/nieuwe e-mailadres. Hiervoor dien je eerst in te loggen met je oude e-mailadres en wachtwoord. Bij ‘Mijn gegevens’ kun je vervolgens je e-mailadres wijzigen naar je huidige/nieuwe e-mailadres.