Ride & Run: Hardloopschema’s 5 en 10 kilometer

Tijdens Ride & Run kun je kiezen om 5 of 10 kilometer hard te lopen. Wil je gaan hardlopen, maar weet je niet zo goed hoe je moet beginnen? Bekijk dan onderstaande schema’s (per 4 weken), voor beginnende hardlopers en lopers die willen opbouwen van 5 naar 10 kilometer. Succes!

Ben je nog ongetraind en heb je bij de start van de training geen 12 weken meer tot aanvang van het evenement? Trap dan niet in de valkuil om een inhaalslag te maken in het trainingsschema! Dat is vragen om blessures. Start met schema 1 en volg de opbouw voor zover je kunt tot het evenement. Leg de lat tijdens Ride & Run wat minder hoog en geniet gewoon van het lopen, de paarden en de mooie omgeving.

Opbouwen van 0 – 5 km:


Opbouwen van 5 – 10 km:


Reacties op dit bericht

Discussie zien we graag, maar wel met respect voor elkaar. Je kunt reageren met achterlating van je e-mailadres en je voor- en achternaam, maar als je vaker reageert is het nog makkelijker om jezelf eenmalig te registeren. Om de toegankelijkheid en leesbaarheid van de discussie te bevorderen geldt een maximale reactielengte van 400 woorden. Upload geen foto's groter dan 500kb! Lees hier alle spelregels.

Reacties (0)

Plaats een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Facebook reacties (0)